Minimalac u 2017. godini veći za 25 KM
Vlada Republike Srpske odlučila je danas da najniža neto plata u Srpskoj u 2017. godini bude 395 KM, što je za 25 KM više u odnosu na sadašnju najnižu zaradu u Srpskoj.
Republika Srpska
Ekonomsko-socijalni savjet Republike Srpske je na redovnoj sjednici održanoj 13. decembra usvojio zaključak kojim je Vladi Srpske predloženo donošenje te odluke - saopšteno je danas iz Biroa Vlade Republike Srpske za odnose sa javnošću.
Savez Sidnikata Republike Srpske predlagao je da je prihvatljivo da najmanja plata u Srpskoj iznosi 418 KM, što je pola prosječne neto plate u Srpskoj, dok su poslodavci isticali da je za njih gornja granica za minimalac 390 KM.
(EuroBlic)
Savez Sidnikata Republike Srpske predlagao je da je prihvatljivo da najmanja plata u Srpskoj iznosi 418 KM, što je pola prosječne neto plate u Srpskoj, dok su poslodavci isticali da je za njih gornja granica za minimalac 390 KM.
(EuroBlic)
Povezane vijesti
Francuzi pokušali da sruše tender za auto-put Rača-Bijeljina
Republika Srpska
0
Festival srpskih pjesama i igara u Istočnoj Ilidži
0
Kada stranački šef preuzme ulogu: Dodik zarobio institucije Republike Srpske
11
Razbijena kriminalna grupa: Droga sa Pala preko Sarajeva išla ka Zenici
2
Srđan Lakić: Laž je da napuštam Pokret Sigurna Srpska
3
Podrška Srpskoj ne znači poslušnost Miloradu Dodiku
12
Komentari (0)
Budite prvi koji će ostaviti komentar na ovu vijest.
Ostavite komentar
Komentari se objavljuju nakon odobrenja moderatora.